نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 10:28

جنگ ترکیبی دشمن در ابعاد مختلف ادامه دارد

یاسوج_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگ ترکیبی دشمن در ابعاد مختلف ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک صبح سه شنبه در نشست فرمانده سپاه فتح استان با خبرنگاران، افزود: جنگ ترکیبی دشمن در سطوح مختلف ادامه دارد.

حکمتی نیک تصریح کرد: همیشه دو خطر بزرگ در کمین نظام سیاسی اسلام بوده که اولین مورد دشمن بیرونی است که شامل کفار و منافقین می‌شود.

وی ابراز داشت: خطر دیگری که نظام سیاسی اسلام را تهدید می‌کند، خطر اضمحلال درونی جامعه اسلامی است که از درون خطر آن وجود دارد.

حکمتی نیک جهاد و مقاومت را راه مقابله با این دو خطر دانست و تصریح کرد: منظور از جهاد، جهاد نظامی صرف نیست و بستگی به نوع تهاجم دارد.

حکمتی نیک ابراز داشت: متناسب با نوع تهاجم دشمن رفتار ما تنظیم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان گفت: قیام کربلا برای زنده نگه داشتن اسلام بود و مفهوم‌های استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و چندین مفهوم بزرگ در آن ترجمه عملی شد تا به ما منتقل شود.

وی ابراز داشت: در عصر امروزه مکتب امام حسین (ع) را پاس می‌داریم و باید جهاد تبیین به شکل مطلوبی اجرایی شود.

حکمتی نیک ابراز داشت: دشمن امروز دنبال تهاجم همه جانبه و جنگ ترکیبی بر علیه ما است.

حکمتی نیک به مسئله انتخابات و تأکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ابراز قوت کشور و علامت اقتدار ملی، انتخابات بوده و تاکید نیز بر مشارکت حداکثری است.

وی با اشاره به کارکردهای انتخابات، اعمال اراده سیاسی مردم در پرتو انتخابات را از خروجی‌های انتخابات دانست و ابراز داشت: مردم این قدرت را به شکل مسالمت آمیز و قانونی گردش می‌دهند.

حکمتی نیک مشارکت بالای مردم را پشتوانه‌ای برای نظام سیاسی حاکم دانست و ابراز داشت: در سال انتخابات فرصت‌ها و تهدیدهایی داریم.

وی عبور از موج‌های سنگین جنگ ترکیبی و همه جانبه دشمن را از ظرفیت‌ها دانست و ابراز داشت: این جنگ ترکیبی همچنان برقرار است.

حکمتی نیک با بیان اینکه دشمن به دنبال تداوم توطئه است، اظهار کرد: باید هوشیاری مطلوبی در این محور داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1443079

مهمترین اخبار ایران و جهان: