نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 12:07

آیت‌الله رئیسی: جنایت خونین نشان از ناکامی دشمنان از اراده مقاوم ملت ایران است

رئیس جمهور ضمن عرض تسلیت به جهت شهادت و مجروحیت تعدادی از خدام و زوار سومین حرم اهل بیت(ع) در پیامی اظهار داشت: دشمنان ایران عزیز ناامید و ناکام از مقابله با اراده مقاوم ملت بزرگ ایران، با ارتکاب جنایت خونین دیگری چهره پلید خود را نمایان کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران به جهت شهادت و مجروحیت تعدادی از زوار و خدام حرم حضرت شاهچراغ(ع) در پی حمله تروریستی شب گذشته پیامی صادر کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله تروریستی کور به سومین حرم مطهر اهل بیت حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از خادمان و زائران این حرم مطهر شد، بار دیگر قلوب ملت ایران را اندوهگین و داغدار کرد.

دشمنان ایران عزیز ناامید و ناکام از مقابله با اراده مقاوم ملت بزرگ ایران، با ارتکاب جنایت خونین دیگری چهره پلید خود را نمایان کردند.

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه هولناک به خانواده شهدا، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران، از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم.

وزارت اطلاعات و سایر دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و قضایی باید با سرعت و دقت، دست‌های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌آمیز را شناسایی و به سر پنجه عدالت بسپارند تا به مجازات جنایات ننگین خود برسند.

یقینا ملت عزیز ایران با غلبه بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان، بار دیگر آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری  اسلامی ایران

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441635

مهمترین اخبار ایران و جهان: