نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 08:59

کارخانه پارسیلون لرستان به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود

استاندار لرستان گفت: هدف از واگذاری کارخانه پارسیلون خرم‌آباد جذب سرمایه‌گذاران توانمند است تا این مجموعه مهم اقتصادی را احیا کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرهاد زیویار شامگاه سه‌شنبه در جلسه هیئت واگذاری کارخانه پارسیلون، اظهار داشت: 25 مردادماه به‌عنوان تاریخ اولین نوبت آگهی مزایده این کارخانه تعیین شده‌ است.

وی با بیان اینکه هدف از واگذاری کارخانه پارسیلون جذب سرمایه‌گذاران توانمند است تا این مجموعه مهم اقتصادی را احیا کنند، افزود: عملکرد سرمایه‌گذاران قبل برای احیای این کارخانه دچار ضعف بود.

استاندار لرستان عنوان کرد: ما در جلسات متعدد تلاش کرده‌ایم که تمام موانع و مشکلات فرآیند واگذاری کارخانه پارسیلون را برطرف کنیم و پیگیری‌های متعددی را از زمان آغاز دولت سیزدهم انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به زمان نوبت دوم آگهی مزایده کارخانه پارسیلون خرم‌آباد بیان کرد: هشتم شهریورماه برای زمان نوبت دوم آگهی مزایده این کارخانه تعیین شده‌است.

زیویار با اشاره به پیشینه مهم اقتصادی کارخانه پارسیلون در لرستان گفت: ما تلاش می‌کنیم که این مجموعه را به یک منطقه اقتصادی ویژه تبدیل کنیم.

استاندار ابراز کرد: احیای کارخانه پارسیلون ضمن بالابردن نرخ تولید و صادرات می‌تواند با ایجاد اشتغال و بهبود شاخص‌های اقتصادی در توسعه این استان نقش بسزایی داشته باشد.

انتهای پیام/ 644/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1431579

مهمترین اخبار ایران و جهان: