نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 19:34

فرماندار جیرفت: زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان فراهم است

فرماندار جیرفت همزمان با آغاز پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان جیرفت خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد بلندنظر امروز با اشاره به اهمیت نقش مجلس شورای اسلامی در توسعه و پیشرفت کشور و تعالی نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارای جامعیت لازم از نظر تجربه، تعهد و تخصص باشند می‌توان به آینده کشور و نظام دلخوش بود، زیرا این نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند که با تصویب قوانین جامع و کامل ریل توسعه و پیشرفت کشور را می‌سازند تا قوای مجریه و قضائیه با حرکت بر روی آن با کمترین هزینه اضافی، با سرعت هرچه بیشتر روبه جلو پیش بروند.

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم انتخاب نمایندگان کارآمد افزود: برای اینکه مجلسی کارآمد داشته باشیم باید افراد دانا و توانا، شجاع، متعهد و باتجربه وارد مجلس شوند.

بلندنظر با اشاره به آمادگی کلیه نیروهای اجرایی شهرستان برای انتخابات تصریح کرد: در همین خصوص به‌عنوان نماینده عالی دولت و مجری انتخابات در جیرفت عزم خود را جزم کرده و آماده برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور هستیم و تلاش می‌کنیم با تشکیل ستاد انتخابات شهرستان، زمینه تحقق این مهم را رقم بزنیم.

 وی با اشاره به لزوم عدم جانبداری نیروهای اجرایی شهرستان از نامزدهای انتخابات افزود: برای اینکه سلامت و شور انتخاباتی در جیرفت رقم بخورد، قطعا به دور از هرگونه جانبداری و توجه به حواشی، پیگیر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات هستیم.

بلندنظر خاطرنشان کرد: از همین حالا از اعضای شورای تامین و اداری شهرستان می‌خواهم آستین همت را بالا بزنند و به میدان بیایند، البته در این خصوص نقش مردم به‌عنوان حامیان انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، بنابراین مشارکت و همراهی اقشار مختلف جامعه در انتخابات آتی یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431179

مهمترین اخبار ایران و جهان: