نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 13:32

کشف بیش از 113 کیلو گرم تریاک در خراسان جنوبی با عملیات پلیسی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 113 کیلو و 700 گرم تریاک در عملیات پلیسی در این استان در تعقیب و گریز موتور سوران قاچاقچی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: مأموران انتظامی استان با کسب خبر واصله از مأموران مرزبانی خراسان جنوبی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ، پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: مأموران انتظامی خراسان جنوبی هنگام کنترل محورهای فرعی در سطح استان به ۲ موتورسیکلت که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر با علائم هشدار دهنده به راکبان موتورسیکلت ها دستور ایست دادند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: راکبان موتورسیکلت ها به محض مشاهده پلیس سریع متواری شدند که مأموران موتورسیکلت ها را تعقیب و در نهایت متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و به ناچار موتورسیکلت ها را رها کرده و به صورت پیاده با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین به سمت ارتفاعات متواری و از دید مأموران خارج شدند. 

سرهنگ شجاعی نسب با اشاره به این که مأموران در بازرسی از مسیر تردد موتورسیکلت ها، ۱۱۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف کردند؛ تصریح کرد: مأموریت در خصوص دستگیری متهمان متواری شده ادامه دارد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432179

مهمترین اخبار ایران و جهان: