نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 12:34

بازگشت ۳۰ گرم طلای مفقودی به صاحب آن توسط پلیس کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کرمانشاه از بازگشت ۳۰ گرم طلای مفقودی به صاحب آن توسط پلیس کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمیدرضا نورایی اظهار کرد: در مأموریت نخست و برابر اعلام کلانتری ۲۱ نیایش کرمانشاه به دنبال وقوع یک مورد تصادف مقابل ضلع شمالی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی، افسر گشت کلانتری به نام ستوان دوم امیر غلامی برای بررسی موضوع در صحنه حضور پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: این مأمور کلانتری پس از حضور در صحنه تصادف متوجه ۳۰ گرم طلا و ۲ عدد گوشی تلفن همراه بلاصاحب که در محل رها شده بود، می‌شود.

نورایی افزود: ستوان دوم غلامی به محض کشف اموال بلاصاحب رها شده، صاحب آنها را شناسایی و تحویل یکی از اعضای خانواده می‌دهد.

رئیس بازرسی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه یادآوری کرد: در مأموریت دیگر نیز سروان بیژن قاسمی از کارکنان پلیس راهور استان حین گشتزنی در تقاطع موید، به یک کیف دستی حاوی ۲ عدد کارت عابر بانک و مبلغ ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال می‌شود.

وی گفت: این مأمور وظیفه شناس هم با تلاش خود صاحب اموال مفقودی را شناسایی و با دعوت از وی به حضور در بازرسی پلیس راهور، اموال کشف شده را به وی تحویل می‌دهد.

نورایی در پایان با تقدیر از اقدام ارزشمند ستوان دوم غلامی و سروان قاسمی، افزود: مأموران پلیس بارها ثابت کرده اند حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند و علاوه بر تأمین امنیت آنها، در چنین مواقعی نیز به یاری و کمک آنها می‌شتابند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437935

مهمترین اخبار ایران و جهان: