نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 10:44

هیچ مشکل حل نشدنی با عمل به قرآن باقی نمی‌ماند

بیرجند_ مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: اگر انسان قرآن را سرلوحه کارهای خود در زندگی اجتماعی و فردی قرار دهد به طور حتم جامعه ای قوی و مقتدر و با حاکمیتی نورانی شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی شب گذشته (۲۰ مرداد) در اختتامیه مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان جنوبی اظهار داشت: قرآن کتاب جامعی بوده که مسیر هدایت انسان را روشن می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه رسیدن انسان به زندگی جامع و کامل زمانی اتفاق خواهد افتاد که انسان به سفارشات قرآن عمل کند، یادآور شد: اگر انسان قرآن را سرلوحه کارهای خود در زندگی اجتماعی و فردی قرار دهد به طور حتم جامعه‌ای قوی و مقتدر و با حاکمیتی نورانی شکل می‌گیرد که تمام بشر از آن بهره مند خواهند شد و هیچ مشکل حل نشدنی باقی نمی‌ماند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی قرآن را مظهر اتحاد برشمرد و افزود: به همین دلیل بوده که دشمن دست به آتش زدن قرآن کریم زده است.

رحیم آبادی با بیان اینکه تمام حقیقت، حاکمیت مطلق است، گفت: اما متأسفانه برخی افراد این چنین دست به جنایت می‌زنند ولی باید بدانند امروز ندای بلغ را پیاده کرده‌ایم و در حال رسیدن به اوج است.

وی ادامه داد: امروز همه وظیفه داریم تا این حاکمیتی که در این زمینه رقم خورده و به برکت مجاهدان حقیقی که حاج قاسم وار ایستاده‌اند، حق خود را ادا کنیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تنها راه رسیدن حاکمیت مطلق به این بوده که رسالت یاری دین را ادا کنیم، گفت: سوزاندن قرآن در رفتارهای سیاسی و اجتماعی بسیار خطرناک بوده ولی دشمن با این کارها به دنبال از بین بردن روشنگری‌های این کتاب آسمانی بوده که سخت در اشتباه است.

رحیم آبادی خاطرنشان کرد: تربیت حافظان قرآن کریم مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده که امیداست به این مهم به زودی جامه عمل بپوشانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437679

مهمترین اخبار ایران و جهان: