نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 10:19

کردستان قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی منطقه 6 کشور شد

تیم کشتی فرنگی کردستان با حضور کشتی گیران نوجوان مستعد در دور رفت مسابقات منطقه 6 کشتی فرنگی قهرمانی کشور جایگاه نخست و عنوان قهرمان را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی مناطق نوجوانان کشور به میزبانی دهگلان برگزار شد.

تیم کشتی فرنگی کردستان با هدایت «سامان عزیزی» مربی توانمند کردستانی و با حضور کشتی‌گیران نوجوان مستعد در دور رفت مسابقات منطقه 6 کشتی فرنگی قهرمانی کشور جایگاه نخست و عنوان قهرمان را کسب کرد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور کشتی‌گیران استان‌های کردستان، کرمانشاه و لرستان به مدت یک روز در ۱۰ وزن به میزبانی شهرستان دهگلان در استان کردستان برگزار شد.

در پایان دور رفت این مسابقات کردستان در جایگاه نخست ایستاد، تیم لرستان دوم شد و کشتی گیران و تیم کرمانشاه نیز مقام سوم را به دست آورند.

دور رفت مسابقات کشتی قهرمانی مناطق مختلف کشور در رشته آزاد و در منطقه ۶ از امروز با حضور تیم‌های کردستان، لرستان و کرمانشاه به میزبانی شهرستان سقز آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ دور برگشت این مسابقات با اعلام فدراسیون اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد و در پایان از هر منطقه یک تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد.

انتهای پیام 2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1436635

مهمترین اخبار ایران و جهان: