نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 21:15

مهم‌ترین ظرفیت در عرصه عفاف و حجاب فعالیت فرهنگی است

بوشهر- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: امروز مهم‌ترین ظرفیت در عرصه عفاف و حجاب فعالیت فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر راهب عصر شنبه در آئین رونمایی از پوستر مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت عفاف و حجاب بیان کرد: اعتقاد داریم که مهم‌ترین کار در عرصه عفاف حجاب فعالیت فرهنگی است و آن هم فعالیت‌هایی که به شکل جریانی و به صورت جهادی انجام می‌شود.

وی افزود: با کار فرهنگی که یکی از مصداق‌های آن برگزاری مسابقه کتابخوانی است، به دنبال این هستیم که فرهنگ عفاف و حجاب را نیز تقویت کنیم.

راهب اظهار کرد: این مسابقه برنامه‌ریزی شده حاصل تلاش سه ماهه بیش از ۱۰ دستگاه اجرایی است که در این راستا به دنبال این هستیم که اهداف متعددی را پیش ببریم و اولین هدف تشکیل، شناسایی و تقویت همپای مطالعاتی است.

وی ادامه داد: دسترسی و خرید ۲ منبع با تخفیف ۴۰ درصد در ۱۰ کتابخانه منتخب سراسر استان و ۱۰ مؤسسه قرآنی است که اسامی مؤسسات و کتابخانه‌ها در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

راهب به نحوه ثبت‌نام در مسابقه اشاره کرد و گفت: این رویداد در دو بخش نوجوان (۱۲ تا ۱۷ سال) و بزرگسال (۱۸ سال به بالا) برگزار می‌شود که متقاضیان از امروز ۲۱ مرداد تا پایان مهر سال جاری می‌توانند با مراجعه به سایت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی بیان کرد: به نفرات اول تا سوم بخش بزرگسال به‌ترتیب هدایای نقدی ۵۰ میلیون ریال، ۴۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال و نفرات اول تا سوم بخش نوجوان نیز به ترتیب ۳۰ میلیون ریال، ۲۵ میلیون ریال و ۲۰ میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر خاطرنشان کرد: علاوه بر نفرات برگزیده به قید قرعه به افرادی بالای ۷۰ امتیاز جوایزی شامل کمک‌هزینه به عتبات عالیات، نیم‌سکه بهار آزادی، دوچرخه، تب‌لت، لب‌تاپ و ساعت هوشمند، نمرات بالای ۵۰ نیز به قید قرعه، ۱۰ عدد کارت هدیه ۵ میلیون ریالی، ۱۰ عدد کارت هدیه ۳ میلیون ریالی و ۱۰ عدد کارت هدیه ۲ میلیون ریالی و همچنین به حلقۀ مطالعاتی برتر نیز ۱۰۰ میلیون ریال کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438879

مهمترین اخبار ایران و جهان: