نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 11:19

اسکان یک‌هزار خانواده فرهنگی از آغاز سفرهای تابستانی در اصفهان

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با شروع سفرهای تابستانی برای اسکان فرهنگیان ۳۰ مدرسه در ناحیه ۴ اصفهان و ۳۰ مدرسه هم در ناحیه ۳ شهر اصفهان در نظر گرفته‌ایم در نواحی دیگر هم مدارسی را پیش‌بینی کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی منتجب، رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص اسکان تعطیلات تابستانه، اظهار داشت: یکی از رسالت‌هایی که آموزش و پرورش در خصوص جامعه فرهنگیان انجام می‌دهد موضوع اسکان فرهنگیان است که با فعالیت‌های ویژه‌ای خصوصاً در استان اصفهان و به‌ویژه در شهر اصفهان شکل‌گرفته و فعالیت خود را از تیرماه آغاز کرده است.

وی ادامه داد: برای میزبانی از میهمانان اصفهان دو ستاد در شهر اصفهان پیش‌بینی کردیم ابتدا ستاد شماره یک روبه روی ترمینال کاوه مستقر شده است همچنین اگر با موج مسافرین در شهر اصفهان مواجه شدیم ستاد شماره ۲ مستقر در ناحیه ۳ اصفهان را فعال کنیم و این موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

منتجب تصریح کرد: برای شروع فرایند اسکان ۳۰ مدرسه در ناحیه ۴ اصفهان و ۳۰ مدرسه هم در ناحیه ۳ شهر اصفهان  در نظر گرفته‌ایم همچنین در نواحی دیگر هم مدارسی را پیش‌بینی کردیم تا در صورت مواجه با موج مسافرین تمهیدات لازم را لحاظ کرده باشیم.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: تاکنون بیش از یک‌هزار خانواده را در ستاد شماره ۱ پذیرا بوده‌ایم و با چالش خاصی تا این لحظه برای اسکان مسافرین روبه‌رو نبوده‌ایم.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1426579

مهمترین اخبار ایران و جهان: