نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 09:18

صدور اسناد حدنگاری اولویت ثبت اسناد استان اصفهان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت:مالکان زمین‌های کشاورزی از فرصت تبدیل اسناد دفترچه‌‌ای و اسناد عادی به اسناد مالکیت حدنگار استفاده کنند.

جواد فخاری، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری از عزم رییس قوه قضاییه، رییس جمهور، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و تمام مسؤولان برای اجرای حدنگاری به‌خصوص برای اراضی کشاورزی با کمک فرمانداران، بخشداران و دهیاران خبرداد و اظهارداشت: با توجه به بی اعتباری اسناد دفترچه‌ای و مشکلات قول‌نامه‌های عادی نیاز است مردم برای تبدیل اسناد دفترچه‌‌ای و اسناد عادی به اسناد مالکیت حدنگار ترغیب شوند.

وی تثبیت و صدور سند حدنگاری اراضی ملی در استان اصفهان را بیش از ۹۹.۵ درصد اعلام کرد و گفت: با همت و تلاش جهادی همکاران ان شاء الله در بخش حدنگاری اراضی زراعی هم بزودی شاهد آمار خوبی خواهیم بود.

فخاری افزود: هزینه نقشه برداری اراضی کشاورزی طی قرارداد با شرکت‌های مشاور توسط سازمان ثبت اسناد و املاک پرداخت خواهد شد و متقاضی از این بابت هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد و این فرصت مغتنمی است که باید کشاورزان از آن استفاده کنند.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1422835

مهمترین اخبار ایران و جهان: