نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 09:44

توضیحات مدیر ورزشی لورکوزن درباره مصدومیت آزمون و احتمال فروش مهاجم ایرانی

مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرلورکوزن آخرین وضعیت مهاجم ایرانی این تیم را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون که یک روز پس از حضور در اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل تیم فوتبال بایرلورکوزن در کشور اتریش و در اولین جلسه تمرینی این تیم دچار آسیب‌دیدگی عضلانی از ناحیه ساق پای چپ شد؛ با اعلام این باشگاه آلمانی صبح روز سه‌شنبه اتریش را به مقصد آلمان ترک کرد تا فرایند ریکاوری خود را زیرنظر تیم پزشکی این باشگاه دنبال کند.

سیمون رولفس مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرلورکوزن در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد»، درباره آخرین وضعیت مهاجم ایرانی خود که پس از پیوستن به این تیم در زمستان گذشته، دچار مصدومیت‌هایی شده، گفت: سردار احتمالاً آماده‌سازی پیش‌فصل را از دست خواهد داد.

وی همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای این مهاجم 28 ساله که پیش از این گفته می‌شد بایرلورکوزن از فروش او استقبال می‌کند، اظهار داشت: واقعاً حیف شد که سردار مصدوم شد. او روز جمعه نیمه اول خوبی را در بازی دوستانه مقابل پادربورن داشت و قبل از آن نیز خود را به خوبی در تمرین نشان داده بود.

مدیر ورزشی لورکوزن تصریح کرد: در حال حاضر پیشنهاد مهمی برای آزمون نیست. باید ببینیم که آیا می‌توانیم او را هر چه سریع‌تر آماده بازی کنیم. سردار باید روی آمادگی جسمانی خود در دوره ریکاوری کار کند تا پس از بازگشت به شرایط بازی در وضعیت خوبی باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1404679

مهمترین اخبار ایران و جهان: