نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 09:11

رفع مشکلات شهر مادوان، نیازمند نگاه ویژه مسوولان کهگیلویه و بویراحمد

عضو شورای شهر مادوان پیگیر مشکلات و معضلات این شهر در استانداری کهگیلویه وبویراحمد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مشکلات بی شمار شهر مادوان موجب شد تا عضو شورای این شهر با رایزنی با معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیگیر رفع این مشکلات شود.

خانم دیده‌بان ابتدا با معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیرامون این مشکلات رایزنی کرد، سپس در دیدار با معاون امور عمرانی استانداری و مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری مشکل حریم جاده مادوان_ اصفهان را مطرح کرد.

مشکل جاده مادوان_ اصفهان مربوط به زمین‌هایی است که فضای سبز هستند اما ساخت و ساز در آنها صورت گرفته است که عضو شورای شهر مادوان از "علی‌محمد روستا"خواست تصمیم‌گیری لازم در این زمینه برای خانواده‌هایی که خدمات آب، برق و گاز دریافت نکردند صورت گیرد که معاون امور عمرانی گفت این مهم در دستور کار قرار می‌گیرد.

پیگیری اعتبار جهت نصب سطل زباله در شهرمادوان که قبلا توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد وعده داده شده بود از دیگر مواردی بود که عضو شورای شهر مادوان پیگیری کرد.

دیگر مشکل اصلی و اساسی در شهر مادوان، مشکل آب شرب است که مقرر شد آبفای استان نسبت به حل و فصل این مشکل در شهر مادوان اقدامات لازم را انجام دهد.

آسفالت شهر مادوان دیگر مشکل مطرح شده بود، به گفته عضو شورای شهر آسفالت مادوان در یکسال طی دو بار به مناقصه رفته است، پیمانکار هم انتخاب شده اما علی‌رغم اینکه چندین بار از طرف اعضای شورا و شهردار مکاتبه کتبی، تلفنی و حتی حضوری انحام شده اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

عضو شورای شهر مادوان با بیان اینکه اکثر خیابان‌‌ها فقط مقداری از لکه‌گیری کار شده است، گفت: اکثر خیابان‌‌ها بیس ریخته شده اما کاری صورت نگرفته است که امیدواریم مسوولان استان نگاه ویژه‌ای به این شهر داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433279

مهمترین اخبار ایران و جهان: