نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 09:53

۳۸ کارگروه تحول‌گرایی در دادسرای قزوین تشکیل شد

دادستان قزوین از تشکیل ۳۸ کارگروه برای پیاده‌سازی تحول و تعالی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد.

حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، از تشکیل 38 کارگروه برای پیاده‌سازی تحول و تعالی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خبر داد و اظهار داشت: کارگروهِ پیشگیری از وقوع جرم، اجرای سند تحول قضایی، کاهش جمعیت کیفری، کاهش میانگین زمان رسیدگی و کاهش کمّیت در رسیدگی از جمله این 38 کارگروه به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: عملکرد مطلوب این کارگروه‌ها که با سرپرستی دادیاران، بازپرسان ومعاونین دادستان است، تحولی نوین در حکمرانی قضایی ایجاد خواهد کرد.

رجبی ادامه داد: ایجاد کارگروه ساختمان‌های ناایمن، کارگروه مبارزه با جرایم خشن، کارگروه اشتغال زندانیان و خانواده‌های آنان، کارگروه صیانت از موقوفات و آثار تاریخی، کارگروه نظارت بر ایمنی راه‌ها و کنترل کاهش تصادفات، کارگروه صیانت از محیط زیست و تمرکز بر رفع مشکلات زیست محیطی به ویژه پسماندهای کل استان  از جمله این کارگروه‌هاست.

وی یادآور شد: کارگروه صیانت از حوزه فرهنگی و اجتماعی استان، کارگروه مبارزه با دخانیات و فرآورده‌های دخانی علی الخصوص سیگار و قلیان، کارگروه نظارت بر عملکرد نهادهای مسئول جهت حل مشکلات شرکت‌های تعاونی مسکن  و کارگروه صیانت از حقوق عامه در حوزه بهداشت و سلامت در زمره کارگروه‌های مهم تشکیل‌شده در دادسرای مرکز استان محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1433379

مهمترین اخبار ایران و جهان: