نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 15:35

تعلق من به هرمزگان جدی است

بندرعباس - مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تعلق من به هرمزگان جدی است و شاید آمدنم به نیروی دریایی سپاه در یک مقطع برای این بود که خدمتی به هرمزگان ارائه دهم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین حقانی ظهر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارداشت: غلامحسین حقانی فرزند غلامحسین حقانی می‌تواند اثبات کند که دو نفر ممکن است خلق‌شان یکی باشد و در یک نقطه خدمت کنند اما باید بدانید که تعلق من به هرمزگان جدی است و شاید آمدن من به نیروی دریایی سپاه در یک مقطع برای این بود که خدمتی به هرمزگان ارائه دهیم.

وی افزود: از شهدا مدد می‌خواهیم کمک کنند تا تکلیف خود را در استان هرمزگان ادا کنیم و در این مسیر حداقل اگر مایه آبرو نشدیم مایه‌ی بی‌آبرویی پدر شهیدمان نشویم.

حجت‌الاسلام حقانی در بیان خاطره‌ای عنوان‌کرد: در زمان انقلاب بعد از ۶ ماه بی خبری از پدر، معلوم می‌شود ایشان در زندان قصر هستند و به هر صورت وقتی برای ملاقات توسط مادر گرفته می‌شود؛ در زندان بعد از دقایقی آقایی را مقابل مادر و خانواده می‌آورند که هیچ شباهتی به پدر ما نداشت چرا که بر اثر شکنجه چهره‌شان به هم ریخته بود و قابل شناسایی نبودند به حدی که حتی مادرشان نیز ایشان را نمی‌توانند بشناسند و بعد که می‌فهمند پسرشان هست زیر گریه می‌زنند که آن‌جا پدر می‌فرمایند: اگر مرا پشت میله‌های زندان دیدید گریه نکنید چرا که ساواک خوشحال می‌شود.

حقانی عنوان‌کرد: من از این ماجرا و این خاطره این درس را گرفتم که باید با تمام قوت تلاش کنیم و با استکبار جهانی بجنگیم، امروز نیز آمده‌ایم که با تمام همت، کار را جدی بگیریم، استان را جدی بگیریمط همه افراد و همه اقشار را جدی بگیریم، فرهنگ را جدی بگیریم و منشا اثرات خیر در استان شویم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036179

مهمترین اخبار ایران و جهان: