نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 16:18

بیان دستاوردهای نظامی کشور سبب ترس و وحشت دشمنان می‌شود

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: بیان دستاوردهای نظامی کشور سبب ترس و وحشت دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر چهارشنبه در دیدار ارشد نظامی و پرسنل ارتش در غرب کشور که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد بر اهمیت و ضرورت بیان دستاوردهای ارتش با عنوان جهاد تبیین تأکید کرد.

وی با گرامیداشت دهه فجر و سالروز دیدار تاریخی همافران ارتش با امام خمینی (ره)، افزود: در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ همافران شجاع و مخلص جان خود را در کف اخلاص نهادند و با وجود تمام مشکلات و خطرات احتمالی با امام راحل (ره) دیدار کرده و با امام خود پیمان بستند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ارتش قدرتمند ما باید دستاوردهای بسیار مهم خود را اعلام کرده تا موجب دلگرمی مردم و یأس و ناامیدی دشمنان می‌شود.

علما خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز ارتش ما قدرتمند است و یکی از بازوان اقتدار نظام می‌باشد و باید همگان بدانیم این نیروی مقتدر در گذشته و حال چگونه بوده است.

وی بیان کرد: امروز ارتش ما مایه افتخار و سربلندی کشور است حال آنکه در گذشته هیچ اراده و اختیاری از خود نداشت.

امام جمعه کرمانشاه گفت: تمام این قدرت و عظمت نیروهای نظامی و انتظامی باید در گستره‌ای وسیع هم در داخل کشور و هم در عرصه بین الملل اعلام شود تا همگان بدانند انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) چگونه مقتدر و بالنده شده است.

وی با استناد به سخنان امام راحل (ره)، تاکید کرد: خوشبختانه امروز ارتش ما مستقل و متکی به دانش و توان خود است و امام خمینی (ره) همواره می‌فرمود ما ارتشی می‌خواهم که مستقل و متکی به خود باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028035

مهمترین اخبار ایران و جهان: