نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 13:27

اندیشه‌ورزی برای تحکیم هویت دینی در جامعه ضروری است

اردبیل-مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: هویت دینی با اندیشه ورزی، تفکر و برنامه‌ریزی به جایگاه متعالی نائل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در دوره تعالی و توانمندسازی مبلغین و فعالان فضای مجازی که با محوریت «بررسی موانع تحقق جهاد تبیین در عرصه تبلیغی فضای مجازی» برگزار شد، در سخنانی بر ضرورت تحلیل نقشه دشمن در جنگ نرم تاکید و اظهار کرد: فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی باید بر شناخت آینده فتنه توجه کرده و آینده پژوهی را مدنظر قرار دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به ضرورت تقویت مهارت‌های رسانه‌ای در بین مبلغین در راستای محتوا بخشی به فضای مجازی، گفت: روحانیون و مبلغین استان اردبیل با موفقیت بالایی در مناطق مرزی و برون مرزی به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی می‌پردازند که در حوزه رسانه از پیشروترین جامعه تبلیغی کشور محسوب می‌شوند.

وی برگزاری دوره‌های مهارت رسانه‌ای را مهم عنوان کرد و گفت: در عصری که فتنه‌ها به تعبیر حضرت علی (ع) مانند پاره‌های شب بر امت اسلامی هجوم می‌آورد، باید مقاومت کرد و در این راه از ابزار نوین تبلیغی در راستای بصیرت افزایی مردم بهره برد.

اندیشه‌ورزی برای تحکیم هویت دینی در جامعه ضروری است

حجت الاسلام جعفرزاده بر ضرورت ارتقای آگاهی و بصیرت برای مبارزه در جنگ شناختی و ترکیبی دشمن تاکید کرد و افزود: دشمن در جنگ شناختی اندیشه‌های خود را در قالب نظریات علوم انسانی به مردم القا کرده و آنان را به تحمیق وادار می‌کند و در این میان آزاداندیشی فکری و علمی را به نام خود ثبت و با آن نام به چپاول می‌پردازد.

وی افزود: کنشگران فرهنگی و تبلیغی باید جنگ شناختی و ترکیبی دشمن را مورد توجه قرار داده و با شناخت صحیح صحنه و بررسی اولویت‌ها به مبارزه با فتنه دشمن بپردازند.

به گزارش خبرنگار مهر در ادامه محمد لسانی استاد اعزامی از سازمان فضای مجازی سراج به تدریس مباحث مربوط به فعالیت تبلیغی در عرصه فضای مجازی پرداخته و به سوالات مخاطبین پاسخ داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029535

مهمترین اخبار ایران و جهان: