نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 07:28

دلیل صف های طویل گوشت منجمد در شهر طبس، محدود بودن فروشندگان اعلام شد

فرماندار ویژه طبس گفت: دلیل ایجاد صف در محل های توزیع گوشت منجمد گوساله در مرکز این شهرستان محدود بودن تعداد فروشندگان در مقایسه با تقاضای مردم بود.

خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ از ۹۸ تن گوشت منجمد تنظیم بازار اختصاص یافته به خراسان جنوبی ۱۰ تن سهمیه شهرستان طبس بود و از این ۱۰ تن نیز ۷ تن آن در مرکز شهرشتان توزیع شد که کم بودن فروشندگان سبب ایجاد صف هایی تا حدود طویل در شهر طبس شد.

علی اکبر رحیمی، فرماندار ویژه طبس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از طبس دلیل ایجاد صف در محل های توزیع گوشت منجمد گوساله را در مرکز این شهرستان محدود بودن تعداد فروشندگان در مقایسه با تقاضای مردم اعلام کرد.

وی گفت: سهمیه گوشت تنظیم بازار اختصاص یافته به شهرستان طبس۱۰ تن بود که هفت تن سهمیه شهر طبس شد.

وی در خصوص صف های ایجاد شده برای دریافت گوشت گوساله منجمد تنظیم بازار در این شهر افزود: در شهرستان طبس عوامل داوطلب برای توزیع گوشت منجمد گوساله که سردخانه نیز داشتند محدود بودند و تنها سه فروشنده این امر را بر عهده گرفتند.

وی در ادامه گفت: با توجه به قیمت پایین گوشت توزیعی، کم بودن تعداد فروشندگان و زیاد بودن تعداد مراجعه کننده برای خرید گوشت؛ در محل های فروش صف ایجاد شده است.  

فرماندار  ویژه طبس با اشاره به اینکه توزیع و نظارت در این حوزه بر عهده جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت است، افزود: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده است جهادکشاورزی تعداد فروشندگان را افزایش دهد تا مردم به زحمت نیفتند و از ایجاد صف جلوگیری شود.

پایان پیام/ ۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070935

مهمترین اخبار ایران و جهان: