نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 11:25

برپایی بیش از یک‌هزارو 500 پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در آستانه عید نوروز امسال یک هزارو 524 پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در سطح استان زنجان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امسال جشن نیکو کاری همزمان با اعیاد شعبانیه و با شعار « هر روز عیدی دیگر است، با همدلی نوروز را جشن بگیریم» برگزار می‌شود. 
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به پیش‌بینی کمیته امداد استان زنجان برای برپایی یک هزار و 524 پایگاه جشن نیکوکاری در سطح استان افزود: با همکاری سازمان دانش آموزی و آموزش پرورش و کمیته امداد استان زنجان پایگاه‌های دانش‌آموزی در تمامی مدارس استان مستقر می شود. 
وی با بیان اینکه سیاست کمیته امداد در برپایی جشن‌های دانش‌آموزی این است که جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها به عهده خود مدارس باشد، اضافه کرد: جریان‌سازی در حوزه خیر و احسان و تقویت روحیه همدلی با استفاده از ظرفیت رابطین فرهنگی در این جشن مورد تاکید است. 
صالحی در ادامه بر استفاده از ظرفیت 180 مرکز نیکوکاری فعال در استان در جشن نیکوکاری تأکید کرد و گفت: برنامه کمیته امداد تهیه بسته عیدانه و بسته معیشتی برای همه خانوارهای عزیز تحت حمایت و هم خانوارهای بهره‌مند از خدمات تک خدمتی این نهاد از عواید جشن نیکوکاری است. 
 پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1071379

مهمترین اخبار ایران و جهان: