نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 10:58

نهضت ملی مسکن باید به صورت جهادی و جهش گونه پیگیری شود

بیرجند-استاندار خراسان جنوبی گفت: نهضت ملی مسکن یک اتفاق روتین و عادی نیست بلکه فعالیت های مرتبط با آن باید به صورت جهادی و جهش گونه انجام شود.

به گزارش مهر، جواد قناعت صبح دوشنبه در دیدار با ائمه جمعه، رؤسای شورای اسلامی، شهرداران و معتمدین شهرهای سرایان، ایسک و سه قلعه اظهار کرد: در جلسات و گفت و گوها باید موضوعات اصلی و مهم را بدون تعارفات مرسوم و به صورت کاربردی مطرح کنیم تا برای آن راه حلی بیابیم.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: بسیاری از موضوعات مطرح شده توسط بزرگواران در این جلسه، برای پیگیری نیاز به بازدید کارشناسان مربوط دارد.

قناعت ادامه داد: به عنوان مثال در مورد مسائل مرتبط با برق شهرک صنعتی شهرستان، مسئولان مربوط باید به صورت کامل آن را مورد بررسی قرار داده، در تهران برای آن رایزنی کند تا این مطالبه به نتیجه مدنظر برسد.

وی با تأکید بر اینکه اتفاقات بسیار خوبی در حوزه مسکن در حال رخ دادن است، گفت: در جلسه مشترک استانداران با وزیر راه و وزیر کشور مطالبات استان به ویژه در حوزه مسکن را به صورت بسیار جدی و محکم مطرح کردم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در آن جلسه مطرح کردم که مسکن طرح نهضت ملی مسکن باید برای قشر متوسط به پایین طراحی شود تا بتوانند از این شرایط و وام آن استفاده کنند.

قناعت با اشاره به اینکه وقتی سخن از نهضت می‌زنیم، مقصود یک کار جهادی است، یادآور شد: نهضت ملی مسکن یک اتفاق روتین و عادی نیست بلکه فعالیت‌های مرتبط با آن باید به صورت جهادی و جهش گونه انجام شود.

وی ادامه‌داد: پیرامون کاهش بهره، افزایش وام طرح نهضت ملی و افزایش زمان بازپرداخت‌ها جزو اولین استان‌هایی بودیم که در این زمینه به مرکز نام زدیم و همچنان پیگیر تحقق آن هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101479

مهمترین اخبار ایران و جهان: