نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 19:00

اعزام ۱۶۰۰ دانشجوی لرستانی به اردوهای راهیان نور

خرم‌آباد- مسئول بسیج دانشجویی لرستان از اعزام هزار و ۶۰۰ دانشجوی این استان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کریمی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هزار و ۶۰۰ دانشجوی استان برای اعزام به مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور از لرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی، عنوان کرد: اعزام دانشجویان به منطقه جنگی «فکه» از سیزدهم اسفند آغاز و تا ۲۴ ماه جاری ادامه خواهد داشت و در صورت استقبال زمان اردو افزایش می‌یابد.

مسئول بسیج دانشجویی لرستام، گفت: ۶۰۰ دانشجوی پسر و هزار دانشجوی دختر در اردوی راهیان نور حضور دارند که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

کریمی با اشاره به اینکه لرستان ۱۴۰ شهید دانشجو را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، ادامه داد: توجه به آرمان‌های انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به قشر دانشجو ضروری است بنابراین برگزاری اردوی راهیان نور موجب ناامیدی دشمنان نظام می‌شود.

وی، گفت: حضور دانشجویان با هر نوع پوشش و طرز فکر در این اردو موجب همدلی و هم زبانی می‌شود و برگزاری اردوی راهیان نور می‌توانند جوانان امروز را به گذشته و رشادت‌های رزمندگان متصل می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان، ادامه داد: برای انجام امور اجرایی راهیان نور کمیته‌های تخصصی فرهنگی، بهداشت و درمان، مالی و پشتیبانی، فضای مجازی، ثبت‌نام و تبلیغات و خادمین خدمت رسانی می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066935

مهمترین اخبار ایران و جهان: