نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 13:12

۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان بیرجند توزیع شد

بیرجند- رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند با اشاره به اجرای طرح پویش هلال رحمت، گفت: در راستای اجرای این طرح ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان بیرجند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ذاکریان صبح پنج شنبه در حاشیه توزیع این بسته‌ها در جمع خبرنگاران تسکین آلام بشری را یکی از اهداف چهارگانه جمعیت هلال احمر دانست و افزود: همچنین توجه به معیشت نیازمندان و تلاش در رفع بخشی از آن‌ها از دغدغه‌های مهم جمعیت هلال احمر است.

وی ادامه داد: با توجه به ایام عید باستانی و همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با مشارکت خیرین و نیکوکاران و به همت خانه‌های هلال بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی بین اقشار کم برخوردار و نیازمند توزیع شد.

ذاکریان ارزش ریالی تقریبی این بسته‌ها را ۱۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: همچنین با همکاری خانه هلال روستای بجد از توابع بیرجند، تجهیزات و وسایل بازی پارک این روستا طی مدت چهار روز رنگ آمیزی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بیرجند ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی خیرین و نیکوکاران با جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: این جمعیت همواره آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران برای رساندن به دست نیازمندان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1105835

مهمترین اخبار ایران و جهان: