نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 10:30

رجاییان:‌ در روز بازی با نساجی فقط به تشویق تیم آلومینیوم بپردازیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک گفت: در روز بازی با نساجی فقط به تشویق تیم آلومینیوم پرداخته و زمینه موفقیت تیم را فراهم کنیم بدون بی‌احترامی به تیم حریف.

محمد رجاییان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به راهیابی تیم هندبال باشگاه آلومینیوم اراک به لیگ برتر اظهار کرد: در برنامه ریزی ابتدایی باشگاه چیزی به اسم هندبال وجود نداشت، اما در میانه راه با کمک مدیرعامل و هیئت مدیره هندبال به تیم‌های باشگاه افزوده شد که خوشبختانه با مدیریت خوبی که صورت گرفت و حمایت هیات هندبال، تیم هندبال موفق شد با برتری جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.

وی افزود: این اتفاق بعد از 10 سال برای استان مرکزی که روزهای خوبی را با تیم هپکو داشتند، رقم خورده است که به مردم شهر اراک تبریک می‌گویم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک با اشاره به واگذاری استادیوم به باشگاه گفت: با وجود تمام تلاش‌های بی‌نتیجه‌ای که در سال‌های گذشته صورت می‌گرفت تا استادیوم بلند مدت در اختیار باشگاه آلومینیوم بگیرد، با حمایت استاندار  و کارگروه ماده 27 اداره کل ورزش این اتفاق در ماه‌های اخیر رقم خورد که جای بسی خوشحالی است.

رجاییان بیان کرد: قرعه تیم فوتبال آلومینیوم اراک در چند هفته اول نیم فصل اول و دوم قرعه سختی بود، خدا را شکر در بازی‌های اخیر بازیکنان نمایش خوبی از خود نشان دادند.

وی گفت: امیدواریم تیم در بازی پیشرو مقابل نساجی در جام حذفی و سپاهان در لیگ برتر موفق عمل کند، هواداران اراکی واقف هستند که تیم نساجی تیم با ریشه‌ای است، از هواداران خواهش دارم با توجه به اتفاقاتی که در بازی فینال جام حذفی سال گذشته اتفاق افتاد، بپذیریم خیلی از بازیکنان مازندرانی برای اراک افتخار آفرینی کردند در روز بازی با نساجی فقط به تشویق تیم آلومینیوم پرداخته و زمینه موفقیت تیم را فراهم کنیم بدون بی‌احترامی به تیم حریف.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1042779

مهمترین اخبار ایران و جهان: