نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 10:36

تحویل کمک‌های بشردوستانه تاجیکستان به سوریه

به دستور رئیس جمهور تاجیکستان محموله کمک‌های بشردوستانه 55 تنی شامل مواد غذایی، پوشاک، تجهیزات پزشکی و سایر اقلام ضروری به مقامات سوریه تحویل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، کمک‌های بشردوستانه 55 تنی تاجیکستان برای مردم آسیب‌دیده سوریه بر اثر وقوع زلزله شدید از طریق دو هواپیما به «دمشق» منتقل و در اختیار مقامات ذیربط سوریه قرار داده شد.

این کمک بشردوستانه توسط «زبیدالله زبیدزاده»، سفیر این کشور در دمشق به «متوز دوهایجی» معاون وزیر امور مدیریت محلی و یک کمیسیون ویژه متشکل از نمایندگان مقامات مربوطه سوریه تحویل داده شد.

سفیر تاجیکستان در نشستی مطبوعاتی که در فرودگاه دمشق به این مناسبت برگزار شد، پیام همدردی «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان را به مردم و ریاست کشور سوریه در رابطه به زمین‌لرزه شدید رساند.

تاکید شد که تاجیکستان با تکیه بر روابط سنتی دوستانه با سوریه در این روزهای سخت، در کنار مردم آسیب دیده سوریه است و انتقال کمک‌های بشردوستانه نشانه توجه و نمونه سیاست انسان‌دوستانه رئیس جمهوری تاجیکستان است.

دوهایجی به نوبه خود به نمایندگی از دولت و مردم سوریه، از رئیس جمهور تاجیکستان برای کمک به موقع و حمایت در چنین ساعت سختی برای مردم کشورش تشکر و قدردانی کرد.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1049979

مهمترین اخبار ایران و جهان: