نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 19:20

ولایتمداری را از حضرت ابوالفضل (ع) بیاموزیم

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: ولایتمداری حضرت قمر بنی هاشم (ع) از ویژگی‌های بارز و مهم آن حضرت است و باید از ایشان ولایتمداری را بیاموزیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر شنبه در دیدار با سه نفر از جانبازان شهرستان گناوه به مناسبت ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز میلاد حضرت باب الحوائج (ع) اظهار داشت: زحمات و خدمات همه جانبازان عزیز برای ما مشهود و ملموس است و همه ما قدردان این عزیزان هستیم.

امام جمعه گناوه افزود: امروز پیشرفت‌ها و صلابت و اقتدار کشور ما مدیون و مرهون تلاش‌های شهدا و رزمندگان و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنها است.

وی با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به جانبازان و خانواده‌های آنها افزود: امروز به این مناسبت مبارک، توفیقی نصیب ما شد تا خدمت تعدادی از جانبازان برسیم و سلام گرم و پیام و محبت رهبر معظم انقلاب را خدمت شما جانبازان ابلاغ کنیم.

ولایتمداری را از حضرت ابوالفضل (ع) بیاموزیم

وی با اشاره به مقام و منزلت والای حضرت قمر بنی هاشم (ع) بیان کرد: چندین امام معصوم و بزرگان دینی در شأن و جایگاه و مقام حضرت عباس (ع) سخن گفته‌اند و شهدا به مقام و منزلت حضرت قمر بنی هاشم غبطه می‌خورند.

وی با بیان اینکه دشمن با همه امکانات در تلاش است ولایتمداری را در جامعه ما کمرنگ و مردم را ناامید کند گفت: ولایتمداری حضرت قمر بنی هاشم (ع) از ویژگی‌های بارز و مهم آن حضرت است و همه ما باید سیره اهل بیت را مبنای زندگی خود قرار دهیم و همانند شهدا و جانبازان به اهل بیت (ع) و حضرت عباس (ع) تاسی کنیم و از ایشان ولایتمداری را بیاموزیم.

ولایتمداری را از حضرت ابوالفضل (ع) بیاموزیم

در این دیدارها سه نفر از جانبازان شهرستان گناوه به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و برخی از مشکلات جامعه و جوانان پرداختند.

ولایتمداری را از حضرت ابوالفضل (ع) بیاموزیم

منبع: مهر
شناسه خبر: 1056979

مهمترین اخبار ایران و جهان: