نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 22:38

راه‌اندازی ۲۰ موکب «مهدی یاور» در محلات قشم

قشم - رئیس تبلیغات اسلامی قشم گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد مهدی موعود (عج)، ۲۰ موکب مهدی یاور در محلات شهرستان قشم راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام احمد غلامی با بیان اینکه در مسئله مهدویت دو موضوع مطرح است گفت: موضوع اول شناخت امام زمان (عج) و موضوع دوم شناخت نسبت به اهداف و آرمان های ایشان است.

وی افزود: این هدف بسیار مهم است که ما آرمان ها، ایده ها و اهداف امام عصر (عج) را بشناسیم و جهت پیاده سازی آن در جامعه تلاش کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: این امر طبیعی است که ظهور حضرت مهدی (عج) در راستای تشکیل حکومت دینی، گسترش عدل و داد، آشنا کردن مردم با خدا و رساندن آنان به کمال است.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه مهمترین وظیه مردم و مسئولان طی کردن این مسیر است افزود: کسانی که دم از امام عصر (عج) می زنند باید به این مساله باور داشته باشند و در جهت اهداف و آرمان های ایشان گام بردارند.

وی با بیان که همزمان با فرارسیدن میلاد مهدی موعود (عج)، ۲۰ موکب با رویکرد «مهدی یاور» در محلات شهرستان قشم راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: اقلام مورد نیاز جهت راه‌اندازی این مواکب با همکاری تبلیغات اسلامی قشم و شهرداری این شهر تهیه شده است که به پذیرایی از عاشقان مهدی موعود (عج)، تبلیغ چهره به چهره، جهاد تبیین و … می پردازند.

رئیس تبلیغات اسلامی قشم ادامه داد: برنامه دیگری که برای نیمه شعبان درنظر گرفته شده، معرفی و تجلیل از بهترین مهدی یاور در قالب مسابقه است بدین صورت که از بین محلات آذین شده در شب نیمه شعبان، ۱۰ محله و همچنین موکب برتر را انتخاب و جوایز اهدا خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1077879

مهمترین اخبار ایران و جهان: