نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 18:57

حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| داور هم از فحاشی در امان نماند/ بیرانوند حامی حیدری در برابر پرتاب بطری‌

هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان در نیمه اول بازی بارها علیه داور فحاشی کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مردود شدن گل تیم سپاهان در دقیقه 22 به دلیل اعلام آفساید میلاد ذکی‌پور سبب فحاشی هواداران سپاهان فرهاد فرهادپور کمک داور دوم بازی و اعتراض کادر فنی این تیم شد.

* مرتضی پورعلی‌گنجی در دقیقه 31 بازی دچار مصدومیت از ناحیه گردن شد و پس از چند دقیقه مداوا در کنار زمین با آمبولانس از ورزشگاه بیرون رفت.

* اخراج لئاندرو پریرا در دقیقه 45+2 سبب فحاشی هواداران پرسپولیس به داور مسابقه شد این در شرایطی است که یحیی گل‌محمدی در این لحظه اعتراض خاصی به تصمیم داور نکرد.

* رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در نیمه اول خارج از بخش VIP و بین هواداران این تیم نشسته بود.

* پس از پایان نیمه اول هواداران پرسپولیس که به شدت به اخراج پریرا معترض بودند علیه پیام حیدری شعارهای تندی دادند. در این لحظه در شرایطی که داور مسابقه قصد ورود به رختکن را داشت در مقابل تونل علیرضا بیرانوند از هواداران درخواست کرد سمت حیدری و کمک‌هایش بطری پرتاب نکنند تا او بتواند به راحتی به رختکن برود. در این لحظات افشین پیروانی و میلاد سرلک نیز در وسط زمین به تصمیم داور بازی اعتراض داشتند.

* عیسی آل‌کثیر پس از پایان نیمه اول همراه با پپه لوسادا مربی بدنساز پرسپولیس در زمین ماند و به گرم کردن بدن خود پرداخت.

* در نیمه اول تقریباً تمام ظرفیت طبقه اول ورزشگاه به جز چهار جایگاه پر شده بود و به نظر می‌رسید حدود 15 تا 17 هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند.

* رحمان رضایی مدافع اسبق تیم ملی برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود.

به گزارش فارس نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسید.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1086979

مهمترین اخبار ایران و جهان: