نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 14:35

ثبت احوال زیرساخت احراز هویتی انتخابات را فراهم کرده است

اردبیل- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ثبت احوال با خدمات الکترونیکی و سامانه یکپارچه احراز هویت بستر برگزاری انتخابات الکترونیکی و سالم را مهیا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان ظهر شنبه در آئین معارفه سرپرست اداره کل ثبت احوال استان اردبیل اظهار کرد: سازمان ثبت احوال در مسئولیتی خطیر و حساس با جمع‌بندی اطلاعات جمعیتی و ارائه خدمات الکترونیکی در بستری جامع توانسته دستگاه‌های مختلف را در ارائه خدمات متنوع از طریق پایگاه جمعیتی کمک کند.

وی صداقت و همدلی را از ویژگی بارز کارکنان و تلاشگران ثبت احوال عنوان کرد و گفت: مجموعه نیروهای تلاشگر وزارت کشور از نظر رفاهی شرایط مطلوبی ندارند که در این بین کارکنان ثبت احوال باید از پرداخت عادلانه حقوق و مزایا بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: در کنار ارتقای وضعیت رفاهی کارکنان در این مجموعه نیروی انسانی توانمند سعی کرده تا بر اساس اسناد بالادستی فعالیت‌های مناسبی را برای ارائه خدمات متنوع احراز هویتی انجام دهد که قطعاً این خدمات می‌تواند زیرساختی شایسته برای برگزاری انتخابات در سال‌های آینده و همچنین سایر خدمات اجتماعی و رفاهی باشد.

قاسمیان گفت: انتظار می‌رود مدیریت جدید این مجموعه با احصای مشکلات و جمع‌بندی موانع و نقطه نظرات کارشناسی راهکاری مناسب در حل این موانع ارائه کند تا ما نیز بتوانیم با همکاری سازمان ثبت احوال در حل آنها گام‌های مؤثری را برداریم.

وی ضرورت کمک به مسئولان کشوری را با نگاه عادلانه به استان‌ها یادآور شد و افزود: به جای چانه‌زنی‌های محلی و منطقه‌ای بهتر است توزیع اعتبارات و منابع در کشور بر اساس محرومیت و تأمین مناسب امکانات انجام شود تا استان‌های محروم بتوانند از شرایط مساوی در ارائه سرویس‌ها و خدمات بهره‌مند شوند.

قاسمیان در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مجموعه ثبت احوال، مجموعه سالم، صادق و همدل است و قطعاً در این محیط کاری بهترین و شایسته‌ترین خدمات را می‌توان به آحاد جامعه ارائه کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل اضافه کرد: در استان اردبیل نیز ما با کمترین گله‌مندی در حوزه ارائه خدمات ثبت احوال روبه‌رو هستیم و بیشترین رضایتمندی مردم در دریافت خدمات متنوع ثبت احوال بوده و قطعاً این فعالیت‌ها در دوره جدید مدیریتی نیز با فراهم شدن بسترهای الکترونیکی و حذف موارد کاغذی محقق خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1086279

مهمترین اخبار ایران و جهان: