نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 16:43

دشمن تلاش می‌کند تا جای ارزش‌ها را با ضد ارزش ها عوض کند

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن تلاش می‌کند تا جای ارزش‌ها را با بی‌ارزشی‌ها عوض کند و برای مقابله با جنگ ترکیبی و گسترده دشمن انسجام، دفاع و مقاومت ترکیبی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمد زاده ظهر یکشنبه در یادواره سرداران و ٩۴ شهید شهرستان لنده افزود: دشمن در جدیدترین توطئه و نقشه خود همه توانی که داشته را در جنگ ترکیبی به ویژه فضای مجازی و سایبری به میدان آورده است.

وی بیان داشت: دشمنان و بدخواهان نظام بدانند مردم ایران اسلامی هرگز صحنه دفاع از این کشور را ترک نخواهند کرد و خانواده معزز شهدا بدانند و آگاه باشند که مردم پاسدار خون شهدای عزیز آنها هستند.

احمد زاده اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن بیکار نماند و خیابان‌ها پر بود از کمونیست‌ها و منافقینی که می‌خواستند مسیر انقلاب را تغییر دهند اما رهبری‌ها و هدایت پیامبرگونه امام خمینی (ره) اجازه نداد این نقشه دشمنان عملی شود و راه‌اندازی جنگ تحمیلی دیگر حیله و نقشه دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی و سرنگونی کشور بود.

استاندار تصریح کرد: فرزندان شما مردم غیور و نجیب ایران با ایثار و از خودگذشتگی دشمن را در این جنگ ناکام گذاشتند و خود در این راه یا به شهادت رسیدند یا جانباز و ایثارگر شدند اما دشمن بعد از شکست در جنگ نظامی هم دست از خباثت و کینه نکشید و روش جنگ را با راه‌اندازی فتنه‌ها عوض کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1088679

مهمترین اخبار ایران و جهان: