نیوز سیتی!
26 بهمن 1401 - 23:32

۷۰ درصد باشگاه های ورزشی مازندران در رشته پرورش اندام هستند

رامسر- سرپرست ورزش و جوانان مازندران گفت: ۷۰ درصد دو هزار و ۵۰۰ باشگاه خصوصی استان در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل عالیشان چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه استان مازندران با جمعیت سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر سهم بالایی در بخش مدال آوری و افتخار آفرینی و عرصه‌های بین المللی دارد، گفت: این استان به اندازه ۱۷ استان کشور مدال دارد.

وی با عنوان اینکه استان مازندران در حوزه ورزش خاص شناخته می‌شود که ۵۳ هیئت ورزشی فعال و ۸۰۰ هیئت شهرستانی داریم، شمار ورزشکاران آماتور و حرفه‌ای را ۱۷۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: دو هزار و ۵۰۰ باشگاه خصوصی در استان وجود دارد که بیش از ۷۰ درصد در رشته بدنسازی فعال هستند و ظرفیت و اقبال خوبی در جوانان به نمایش گذاشته شده است.

وی یادآور شد: بیشترین ورزشکار سازمان یافته در استان مازندران در رشته فوتبال، کاراته، تکواندو، بدنسازی داریم و امیدواریم مازندران شاهد میزبانی‌های استانی و تورهای آسیایی باشد زیرا مردم مازندران عاشق ورزش هستند و در معرفی ظرفیت‌های گردشگری و اقتصاد ورزش تأثیر گذار است.

یوسف هاشمی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان رامسر نیز با اظهار اینکه چهار میلیارد تومان اعتبار برای این مسابقات تخصیص داده می‌شود، گفت: رامسر در مهمان نوازی زبانزد خاص و عام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1039635

مهمترین اخبار ایران و جهان: