نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 00:58

آثار ۲ هنرمند استان سمنان راهی جشنواره صنایع‌دستی فجر شد

سمنان- سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: آثار دو هنرمند شاخص استان برای شرکت در هفتمین جشنواره فجر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی سمنان، سمانه سلطانی پور با بیان اینکه آثار دو هنرمند شاخص استان سمنان برای شرکت در هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر ارسال شد، تاکید کرد: آثار سیده فاطمه خادمیان و سیدامین طاهری از هنرمندان شاخص صنایع دستی استان سمنان برای شرکت در داوری هفتمین جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی فجر (سرو سیمین) ارائه شد.

وی با بیان اینکه از ارسال آثار سید امین طاهری هنرمند دارنده مهر اصالت ملی در رشته مسگری نیز خبر داد و افزود: آثار سوزن‌دوزی سیده فاطمه خادمیان هنرمند برتر کارآفرین کشوری از استان سمنان و دارنده مهر اصالت یونسکو و مهر اصالت ملی به این جشنواره ارسال شده است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: جشنواره سرو سیمین هفت، از امروز آغاز به کار می‌کند و تا چهارم اسفندماه ادامه دارد لذا علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه و برنامه‌های جنبی این جشنواره می‌توانند به موزه ملی ایران مراجعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1039735

مهمترین اخبار ایران و جهان: