نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 11:51

سازمان بوستان ها،پرداخت عوارض را به سال آینده موکول نکند

عضو شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد:سازمان بوستان ها باید پرداخت عوارض هارا به سال آینده موکول نکند تا حق الناسی برگردن شهرداری نماند.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پرویز سروری در یکصد و سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، عنوان کرد: مولدسازی در دولت با مولدسازی در شهرداری تفاوت دارد.

وی ادامه داد: دولت میخواهد از تمامی امکاناتش برای ظرفیت سازی استفاده کند اما بدهی هایی دارد و باید برای مولدسازی به ظرفیت شهر و تسویه بدهی ها اقدام و هزینه ها را برای پروژه های عمرانی صرف کند.

سروری گفت: در کشور دو هزار و ۲۰ محله و تهران ۱۸۴ محله محروم از سرانه ها دارد .همچنین سازمان نوسازی اعلام کرده که زمین ها را مولدسازی خواهد کرد و از این مسیر سرانه هایی که به دولت مرتبط است، اگر عملیاتی شود، اتفاق مبارکی در شهر خواهد افتاد. 

سید احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران هم در این جلسه اظهار کرد: از زمان معرفی اعضای کمیته هنوز زیرساخت کمیته ماده هفت مناطق تشکیل نشده و بر اساس سلایق هر روز فرآیندها تغییر می کند.

وی با بیان اینکه مردم در این زمینه تماس های مکرری دارند، یادآور شد: از سازمان بوستانها تقاضا داریم بر اساس آیین نامه پیش از پایان سال اهتمام جدی داشته باشد تا برنامه پرداخت عوارض به سال آینده موکول نشود و حق الناس برگردن شهرداری باقی نماند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1063179

مهمترین اخبار ایران و جهان: