نیوز سیتی!
01 اسفند 1401 - 11:48

اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در تویسرکان

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی–ترافیکی و دستگیری ۹ متهم در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا نوری در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح تشدید مقابله با سارقان، مأموران انتظامی شهرستان تویسرکان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی-ترافیکی را با هدف تأمین نظم، امنیت، آرامش و آسایش عمومی و برخورد با متخلفان و هنجارشکنان در مناطق از پیش تعیین شده شهرستان تویسرکان اجرا کردند.

وی افزود: با اجرای این طرح ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ راننده متخلف در حوزه راهور به علت تخلفات و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی رانندگان اعمال قانون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان کشف ۵ فقره سرقت شامل ۳ فقره سرقت از داخل خودرو، یک فقره سرقت از مغازه و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی، دستگیری ۶ نفر سارق از جمله ۳ سارق اماکن خصوصی، ۲ سارق مغازه و یک سارق داخل خودرو را از نتایج اجرای این طرح برشمرد.

وی در ادامه گفت: در اجرای این طرح، ۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

نوری همچنین بیان کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی، یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و پس از پردازش خبر و ارزیابی صحت موضوع، دستور قضائی اخذ و بازرسی از منزل مشارالیه صورت پذیرفت که مقدار ۱۵۰۰ متر سیم مخابراتی به صورت سوخته، یک دستگاه دینام، یک دستگاه اینورتر جوشکاری، موتور یخچال، دستگاه دیجیتال، چادر خودرو، ۷ عدد پایپ، یک عدد ترازوی توزین مواد و مقداری وسایل بسته بندی مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با عنوان اینکه متهمان دستگیر شده در این طرح با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: در راستای پیشگیری از اعتیاد، لازم است والدین با ایجاد رابطه صمیمی و دوستانه با فرزندانشان، مهارت‌های زندگی از جمله نه گفتن در مقابل درخواست‌های نابجای افراد سود جو را به آنها بیاموزند.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های انتظامی بسترساز افزایش احساس امنیت شهروندان بوده و مردم خواستار استمرار اجرای این طرح‌ها در مناطق مختلف هستند که با قدردانی از مشارکت و همدلی شهروندان از مردم قدرشناس این شهرستان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق سامانه تلفنی فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1045879

مهمترین اخبار ایران و جهان: