نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 15:47

ورزش همگانی در بوشهر تقویت شود/ لزوم افزایش تحرک مردم استان

بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه ورزش همگانی در این استان، گفت: همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش و افزایش تحرک مردم به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در شورای عالی ورزش استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و استعداد ورزش استان بوشهر باید حمایت ویژه‌ای از این بخش صورت گیرد.

وی خواستار تدوین برنامه‌های مناسب برای توسعه ورزش همگانی در استان بوشهر برای سال آینده شد و اضافه کرد: همه دستگاه‌ها باید برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه ورزش همگانی داشته باشند.

استاندار بوشهر خواستار ارائه برنامه سالانه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با محوریت ورزش همگانی شد و افزود: برنامه تربیت بدنی به تصویب شورای عالی ورزش استان بوشهر برسد.

وی خواستار افزایش ساعت ورزش برای همه پایه‌های تحصیلی مدارس شد و تصریح کرد: ظرفیت دریا، کوه‌نوردی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش برای توسعه ورزش در استان مورد استفاده قرار گیرد.

محمدی‌زاده با اشاره به پیگیری جدی فرآیند خصوصی سازی مراکز ورزشی در سال آینده افزود: واگذاری این مراکز باید به گونه‌ای انجام شود که بهترین استفاده از این مراکز صورت گیرد.

وی استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای توسعه ورزش همگانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در مدیریت و نگهداری فضاهای ورزشی همکاری لازم را داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052735

مهمترین اخبار ایران و جهان: