نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 19:54

افزایش ۹ درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری

زاهدان- معاون حمل ونقل جاده اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان از افزایش ۹ درصدی جابجایی مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری در استان طی سه ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمورباقری از جابجایی ۷۶۱ هزار و ۲۴۹ نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری این استان طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به جابجایی این تعداد مسافر در قالب ۶۱ هزار و ۴۲۹ سفر، اظهار کرد: از این تعداد ۴۰۶ هزارو ۳۲ نفر مسافر درون استانی و ۳۵۵ هزارو ۲۱۷ مسافر برون استانی بوده اند.

وی افزود: زاهدان، زابل و سراوان به ترتیب بیشترین سهم شهرستانهای استان را در جابجایی مسافر در این مدت به خود اختصاص داده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکتها، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1326179

مهمترین اخبار ایران و جهان: