نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 17:23

وزیر جهادکشاورزی: با رانت و فساد در بخش کشاورزی مبارزه می‌کنیم

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه با رانت و فساد در بخش کشاورزی مبارزه می‌کنیم، گفت: استان‌های شمالی می‌توانند تامین‌کننده نهاده دامی باشند‌ و استاندار مازندران سرمایه‌گذاران را برای واردات نهاده‌ها معرفی کند و ما کالای آنها را به فروش می‌رسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی بعدازظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی بخش کشاورزی مازندران اظهار کرد: اعتقاد بنده به عنوان خدمتگزار شما این است موانع و محدودیت‌ها را برداریم و همراه شما باشیم و از تولید و تولیدکننده داخل حمایت کنیم.

وی گفت: هدف این است خدمتگزاری کنیم و با رویکرد موجود به هیچ جایی نمی‌توان رسید و باید با همدلی کار کنیم دوست نداریم به‌جای تشکل‌ها تصمیم بگیریم و وظیفه سیاست‌گذاری، حمایت و نظارت بر اجرای قوانین است.

نیکبخت ادامه داد: تا زمانیکه فرصت کار کردن در وزارت جهاد کشاورزی دارم از نقطه نظرات شما استفاده می‌کنم و دسترسی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را به خودم تسهیل خواهم کرد.

وزیر جهادکشاورزی گفت: بخش عمده‌ای از نیاز کشور را استان‌های شمالی تامین می‌کند، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در تصمیم‌سازی‌ها به ما کمک کنند و نظرات خود را اعلام کنند.

وزیر جهادکشاورزی بیان کرد: برای اینکه راهبردی جدید پیش بگیریم ضرورت دارد کمیته‌ای شکل گیرد و هر وظیفه ای که فعالان اقتصادی و تشکل‌ها می‌توانند انجام دهند اعلام کنند.

وی اظهار کرد: با تمام محدودیت‌ها و اعتبارات مالی که وجود دارد تفاهم‌نامه‌ای که از سوی وزیر جهادکشاورزی وقت با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در خصوص اجرای طرح جامع آب و خاک امضا شد قرار شد در اسرع وقت این تفاهم نامه به قرارداد تبدیل شود.

نیکبخت با بیان اینکه با رانت و فساد در بخش کشاورزی مبارزه می‌کنیم، گفت: استان‌های شمالی می‌توانند تامین‌کننده نهاده دامی باشند‌ و استاندار مازندران سرمایه‌گذاران را برای واردات نهاده‌ها معرفی کند و ما کالای آنها را به فروش می‌رسانیم.

وی تصریح کرد: توسعه کشت گلخانه‌ها را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد و از لحاظ فنی در حوزه سازه‌های گلخانه‌ای نیز نظارت‌ها و پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: راهبرد جهادکشاورزی برای تامین و تنظیم بازار بر پایه تولید نهاده شده است.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1357035

مهمترین اخبار ایران و جهان: