نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 12:12

انجمن های علمی از فرصت الکامپ بهره‌مند شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از نمایشگاه الکامپ گفت: الکامپ، نمایشگاهی برای عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است.

وی افزود: این رویداد، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت های موجود به توسعه بازار محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند.

کلانتری ادامه داد: نمایشگاه الکامپ فرصتی است تا انجمن های علمی دانشجویی از نزدیک با توانمندی شرکت‌های خلاق، دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها، آشنا شوند و این می تواند آغازی برای رویکرد فناورانه انجمن های علمی دانشجویی باشد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود تورهای فناورانه در راستای آشنایی انجمن های علمی دانشجویی، با صنایع فعال کشور در حوزه‌های مختلف فناوری و استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفع نیاز و چالش‌های موجود، برگزار شود.

بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317279

مهمترین اخبار ایران و جهان: