نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 14:47

حقیقت حقوق بشر آمریکایی برای نسل جوان کشور بازگو شود

استاندار کرمانشاه گفت: حقوق بشری که آمریکا از آن دم می‌زند از نظر اسلام جعلی است و وظیفه همگان به ویژه دنیای اسلام است که در عرصه انسانی، حقوق بشر آمریکایی را برای نسل جوان بازگو کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی (ره) و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج حقوق‌دانان و ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استان کرمانشاه در مسجد النبی کرمانشاه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش به لزوم آشنایی با مصادیق حقوق بشری اشاره کرد.

وی گفت: حقوق بشری که آمریکا از آن دم می‌زند از نظر اسلام جعلی است و وظیفه همگان به ویژه دنیای اسلام است که در عرصه انسانی، حقوق بشر آمریکایی را برای نسل جوان بازگو کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: آمریکا بزرگترین تروریست در جهان است و نمونه بارز آن تشکیل گروهک داعش و اقدامات جنایتکارانه این گروه در بسیاری از کشورها به ویژه دنیای اسلام است.

حجت‌الاسلام عبدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز، گفت: آمریکای جنایتکار با شهادت آیت‌الله بهشتی و یارانش ملت ما را از وجود این شخصیت‌ها محروم کردند.

عبدی با تشکر از حضور همه اقشار مختلف مردم در این مراسم باشکوه، افزود: همه ما بتوانیم در حوزه افشای حقوق بشر آمریکایی به رسالت جهاد تبیین خود عمل کنیم.

رسول بهرامی‌پور رییس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه نیز به لزوم تبیین و بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه توسط دستگاه‌های مختلف برای این هفته در سراسر استان برنامه‌ریزی شده که اجرای آن‌ها از ششم تیرماه آغاز شده و تا دوازدهم همین ماه ادامه دارد و مراسم امروز هم به همین مناسبت برگزار شده است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1315379

مهمترین اخبار ایران و جهان: