نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 00:19

شهردار اردبیل: پل بسیج به‌طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومان احداث می‌شود

شهردار اردبیل گفت: پل بسیج به‌طول ۸ کیلومتر به‌عنوان بزرگترین پل و پروژه مدیریت شهری استان با اعتباری بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود صفری در آئین آغاز عملیات اجرایی پل بسیج به‌عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان اردبیل با حضور احمد وحیدی وزیر کشور؛ اظهار کرد: پل بسیج به‌عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان به‌طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان اجرا و در کمتر از ۲ سال تکمیل و تحویل شهروندان می‌شود.

وی با بیان این‌که عملیات عمرانی پل بسیج قبل از کلنگ‌زنی آغاز شده است، افزود: عملیات عمرانی پل بسیج در طول ۲ ماه به پیشرفت ۱۸ درصدی رسیده است؛ این پل در راستای تکمیل کمربندی شهر اجرا می‌شود.

شهردار اردبیل با اشاره به این‌که عملیات اجرایب هم‌اکنون‌در ۷ جبهه‌ی کاری در حال انجام است، تصریح کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا و موسسه عاشورا شبانه‌روزی کارهای عمرانی را انجام می‌دهند؛ پل بسیج بیش از ۲ هزار تن کارهای فولادی و بیش از ۵۰۰ هزار متر مکعب بتن‌ریزی دارد.

صفری در ادامه از وزیر کشور درخواست کرد تا اتوبوس‌های خریداری شده زودتر در اختیار شهرداری اردبیل قرار گیرد و گفت: ناوگان حمل‌ونقل درون شهری اردبیل سریعا نیاز به نوسازی دارد بنابراین خواستار تحویل هرچه سریع‌تر اتوبوس‌های جدید جهت الحاق به ناوگان درون‌شهری اردبیل هستیم.

وی گفت: در حال حاضر نزدیک به ۸۵ اتوبوس در حمل‌ونقل درون شهری فعالیت دارند که عمر بیشتر این اتوبوس‌ها بالای ۱۵ سال است که باید از رده خارج شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1294079

مهمترین اخبار ایران و جهان: