نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 17:44

فرهنگ خدمت رسانی به مردم در جامعه باید ترویج شود

شیراز- استاندار فارس گفت: فرهنگ مردم داری و خدمت به خلق از جمله صفات بارز امام علی (ع) است که باید در وجود تمام مدیران جامعه تبلور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه ظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان فارس بیان کرد: همزمان با دهه ولایت و امامت در استان فارس تمامی مدیران ارشد فارس باید نسبت به برگزاری میز خدمت غدیر اقدام کنند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های مهم امام علی (ع) خدمت رسانی به مردم بود که این ویژگی امام باید در تمامی مدیران و افرادی که در جامعه دارای مسئولیت هستند نهادینه شود.

وی خواستار شد: با توجه به اعیاد قربان و غدیر باید شرایط برای امید آفرینی در جامعه و ایجاد شور و نشاط به خصوص در میان جوانان استفاده کرد.

ایمانیه، آذین بندی ادارات، اماکن عمومی، اصناف و بانک‌ها را امری قابل توجه در بزرگداشت عید غدیر دانست و اظهار کرد: با همکاری مساجد، پایگاه‌های مقاومت شاهد ایجاد موکب ها در سطح شهرها هستیم.

استاندار فارس خواستار برگزاری جشن‌های متناسب با این ایام شد و تصریح کرد: در مناسبت‌های با سعادتی که در پیش رو داریم باید برای افزایش نشاط و شادی مردم اقدام شود؛ ابزار شادی سالم جوانان و نوجوانان را فراهم کنید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306079

مهمترین اخبار ایران و جهان: