نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 17:47

تحقق جهاد تبیین راه مبارزه با جنگ رسانه‌ای دشمن است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تلاش همه جانبه در تحقق جهاد تبیین را راه مبارزه با جنگ رسانه‌ای دشمن دانست و گفت: نخستین گام و شاخص در جهاد تبیین اعتماد به خداوند است که باید نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، سردار مرتضی کشکولی عصر امروز  در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، اظهار کرد: مبارزه با استبداد و جبهه‌ورزی تمام عیار علیه ملت ایران حتی در سال‌های پیش از انقلاب، باب جهاد و مقاومت را به روی مردم گشود.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بارها جنگ‌های متعددی را علیه ملت ایران آغاز کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه روحیه مبارزه و مقاومت موجب قدرتمندی ایران قدرتمند شد، افزود: ملت ایران راه جهاد را از میدان مبارزه آموختند و با گذر از مراحل مختلف جنگ، قوی‌تر شدند.

وی بیان داشت: مردم ایران تجربه‌های جنگ و جهاد را به دانش تبدیل و از آن برای توسعه و بسط دادن قدرت خود استفاده کردند، کمااینکه با اطمینان قلبی به مقاومت و نتیجه‌دهی، در جنگ هشت ساله به قدرت رسیدند.

کشکولی با بیان اینکه امروز در مقابل جنگ رسانه‌ای، ترکیبی و جنگ روایت‌ها، اولویت با جهاد تبیین است، افزود: بیان حقایق و توصیف کردن صحنه با بیان واقعیت‌ها برای ملت از ضرورت‌های جامعه امروز است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تلاش همه جانبه در تحقق جهاد تبیین را راه مبارزه با جنگ رسانه‌ای دشمن دانست و گفت: نخستین گام و شاخص در جهاد تبیین اعتماد به خداوند است که باید نهادینه شود.

وی افزود: اصالت سپاه پاسداران به درجه و جایگاه نیست، بلکه به خدمت و نوکری کردن مردم است.

کشکولی، سومین شاخصه جهاد تبیین را حفظ وحدت و انسجام اسلامی عنوان و تصریح کرد: فارغ از هرگونه ۲ قطبی و اختلاف نظرها و سلایق سیاسی باید همه با هم اتحاد و یک‌پارچگی داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دشمن شناسی و خنثی کردن تلاش سخت دشمن در جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار و ماموریت اول بسیج است.

وی افزود: خدمت به مردم با فعال کردن گروه‌های جهادی به صورت مستمر یکی از اقدام‌هایی است که باید برای بازکردن گره از کار مردم مدنظرباشد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1311579

مهمترین اخبار ایران و جهان: