نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 14:53

پزشکان جهادی در ریگوی قشم +عکس

داوود اسلامی، دهیار روستای ریگو از ویزیت رایگان پزشکان در این روستا خبر داد و گفت: گروهی از پزشکان برای معاینه رایگان بیماران نیازمند مناطق محروم به این روستا اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، داوود اسلامی، دهیار روستای ریگو  از ویزیت رایگان پزشکان در این روستا خبر داد و گفت: گروهی از پزشکان برای معاینه رایگان بیماران نیازمند مناطق محروم به این روستا اعزام شد.

اسلامی ادامه داد: از خیرین گرفته تا سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار شهرستان قشم، بخشداری شهاب، شورای اسلامی شهرستان، جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، اهالی روستای ریگو و دیگر روستاها، شورای اسلامی بخش شهاب، موسسه شفاء مهر قشم، مرکز نیکوکاری خانه امید، شهرداری قشم و دهیاری گورزین، همگی پای کار بودند تا این اتفاق خوب در حوزه بهداشت و درمان شهرستان قشم صورت پذیرد و پزشکان مجاهد نیز بتوانیم میزبانی خوبی بعمل آوریم.

 

وی افزود: در این اردوی جهادی پزشکی بیش از ۱۰۷۹ نفر از مردم روستاهای جزیره قشم تحت ویزیت و درمان رایگان قرار گرفتند.
به گفته او این پزشکان در روزهای ۳۱ خرداد و ۱ تیرماه به روستای ریگو اعزام شده و به مردم این روستا و شهرستان قشم خدمات پزشکی ارائه دادند.

اسلامی عنوان کرد: این کاروان سلامت مستقر در دبستان آزادی روستای ریگوی جزیره قشم به منظور پایش و تامین سلامت جامعه محلی این روستا و سایر روستاهای بخش شهاب متشکل از ۱۷ پزشک فوق تخصص قلب، فوق تخصص زنان، فوق تخصص ریه، فوق تخصص گوارش و کبد، متخصص داخلی مغز و اعصاب، متخصص چشم، متخصص داخلی، متخصص پوست، متخصص ارتوپد، جراح مغز و اعصاب، جراح عمومی، اپتومتریست، روانپزشک و ماما به منظور درمان بیماران و نیازمندان به این جزیره اعزام شده‌ بودند.

به گزارش فارس، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به روستا‌های محروم یکی از تاثیرگذارترین طرح‌های محرومیت زدایی و کمک به مردم بی‌بضاعت است که هرساله در ایام و مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1311079

مهمترین اخبار ایران و جهان: