نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 09:00

تحویل۱۶ قطعه زمین مسکونی برای اجرای مسکن ملی در ماهنشان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان۱۶ قطعه زمین مسکونی تحویل بنیاد مسکن شده و قرارداد لازم هم منعقد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد حسن عباسی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این شهرستان یکی از شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر است و وظیفه ساخت مسکن در آن بر عهده بنیاد مسکن است، اظهار کرد: در ماهنشان زمین مورد نیاز برای ادامه روند ساخت مسکن در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ماهنشان ۱۶ قطعه زمین مسکونی تحویل بنیاد مسکن شده است، افزود: خوشبختانه قرارداد لازم هم در قالب گروه ساخت منعقد شده است.

وی با بیان اینکه این میزان زمین در مرحله واگذاری در قالب گروه ساخت است، گفت: امیدواریم این زمین‌ها پاسخگوی نیاز متقاضیان نهضت ملی مسکن بوده و بتوان برای متقاضیان، مسکن تامین کرد.

در محدوده شهر دندی اراضی ملی وجود ندارد

عباسی با اشاره به اینکه در داخل محدوده شهر دندی اراضی ملی وجود ندارد، تصریح کرد: همکاری لازم از طرف  ادارات برای واگذاری اراضی مازاد برای تامین زمین صورت نگرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود ادامه داد: در خصوص تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر دندی، مقرر شد زمین از محل خانه‌های سازمانی هفت واحد تخلیه و تخریب شود تا با زمین همجوار به مساحت حدود 4هزار مترمربع به بنیاد مسکن تحویل داده شود تا طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی هم به فاز اجرایی و عملیاتی برسد.

وی با بیان اینکه در شهرستان ایجرود و حلب هم برنامه طرح نهضت ملی مسکن با همکاری بنیاد مسکن درحال پیگیری است، بیان داشت: قرارداد دو قطعه زمین مسکن مهر به بنیاد مسکن تحویل داده شده تا اقدام اولیه برای ۹ متقاضی تایید شده طرح نهضت ملی مسکن در قالب گروه ساخت انجام شود.

عباسی تصریح کرد: همچنین با توجه به عدم وجود زمین سازمان ملی زمین و مسکن در محدوده شهر زرین آباد، تهاتر با سه قطعه زمین در محدوده شهر به پایان رسیده است و به محض تحویل و تجمیع سندها کل زمین در حدود ۲.۵ هکتار برای طرح نهضت ملی و دیگر طرح‌های تولید مسکن در این شهرستان ایجرود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود تاکید کرد: در شهر حلب متقاضی ثبت نام کننده برای طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1341479

مهمترین اخبار ایران و جهان: