نیوز سیتی!
17 تیر 1402 - 00:36

عامل قتل ۴ نفر در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شد

کرمانشاه - فرمانده انتظامی دالاهو از کشته شدن شخصی در درگیری مسلحانه با پلیس خبر داد که به جرم قتل ۴ نفر از اعضای خانواده خود توسط کاراگاهان پلیس آگاهی استان البرز تحت تعقیب قرار داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدی اظهار کرد: در عملیات مشترک مأموران انتظامی دالاهو و کاراگاهان پلیس آگاهی استان البرز؛ دستگیری شخصی که مرتکب قتل ۴ نفر از اعضای خانواده خود در فردیس کرج شده بود، در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای فنی و اطلاعاتی و اشراف بالای خود موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در حوالی روستای «توت شامی» بخش گهواره شده و محل اختفای وی را محاصره کردند.

فرمانده انتظامی دالاهو تصریح کرد: قاتل فراری پس از اطلاع از حضور پلیس، با اسلحه کلت کمری که در اختیار داشت ضمن بی توجهی به هشدارها و اخطارهای مکرر برای تسلیم شدن، اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه با مأموران نمود.

رئیس پلیس دالاهو با بیان اینکه اقتدار پلیس باعث بسته شدن راه‌های فرار فرد قاتل شد، اضافه کرد: این شخص در این درگیری که خود عامل ایجاد آن بود، جانش را از دست داد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل فراری یک قبضه کلت کمری، ۲ تیغه خشاب و ۱۸ عدد فشنگ جنگی کشف شد، از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: رسیدگی به این پرونده کماکان توسط کاراگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1340979

مهمترین اخبار ایران و جهان: