نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 09:37

استقلال آینده خوبی خواهد داشت/ طالقانی فولاد را به حاشیه نبرد

کارشناس فوتبال با بیان استقلال کار سختی برای حضور در لیگ بیست و سوم دارد، نسبت به آینده این تیم ابراز امیدواری کرد.

علی چینی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال در شرایط حساسی است و باید مسولان استقلال در خصوص جذب بازیکنان جدید سرعت عمل بیشتری داشته باشند تا بتوانند بهترین نفرات را جذب کنند.

وی ادامه داد: نباید از قافله نقل و انتقالات عقب بیفتیم، برخی تیم‌ها بازیکنان خوبی را جذب کرده‌اند و خود را آماده شروع لیگ و قهرمانی می‌کنند، مدیران استقلال هم باید بر اساس خواسته نکونام بازیکن جذب کنند تا او بتواند به اهدافی که دارد دست پیدا کند.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا به آینده استقلال خوشبین هستید گفت: استقلال آینده موفقی خواهد داشت، اگرچه لیگ بیست و سوم سخت‌تر از فصل پیش است اما با تجربه آیی که نکونام از حضور در اسپانیا و حضور در لیگ برتر دارد بطور حتم موفق خواهد شد، امیدوارم مدیران استقلال هم خواسته‌های نکونام را برآورده کنند تا با حمایت هواداران استقلال به قهرمانی دست پیدا کند.

وی در خصوص انتقادات عجیب رییس هیئت فوتبال خوزستان از علیرضا منصوریان گفت: مشکلات فوتبال ما تمام شدنی نیست، علیرضا منصوریان با تایید همه مسولان فولاد سرمربی فولاد شده و عجیب است رییس هیئت فوتبال خوزستان در خصوص انتخاب منصوریان اظهار نظر می‌کند، بهتر است طالقانی به مشکلات هیات فوتبال خوزستان بپردازد.

وی ادامه داد، چیزی از ارزشهای طالقانی کم نمی‌شود اما حضور امثال او باعث می‌شود فوتبال ما پیشرفت نکند، باز هم میگوییم چیزی از ارزشهای طالقانی کم نمی‌شود اما او باید به کاری که به او سپرده شده بپردازد و در کار دیگران دخالت نکند.

چینی در پایان خاطر نشان کرد: طالقانی با این صحبت‌ها تیم فولاد را وارد حاشیه می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا تیم را به جایگاه واقعی اش برساند، منصوریان و همکارانش تمام هدفشان موفقیت فولاد است و همه باید از تیم حمایت کنند تا فولاد در لیگ بیست و سوم عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1336835

مهمترین اخبار ایران و جهان: