نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 14:10

امام جمعه موقت برازجان: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد برازجان به جد دنبال شود

امام جمعه موقت برازجان گفت: جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در سطح شهر برازجان از مطالبه‌های مهم مردم است که باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت‌الاسلام ابوذر شاد امام جمعه موقت برازجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته برازجان با اشاره به مصوبه شورای انقلاب فرهنگی در زمینه نامگذاری ۱۴ تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری، اظهار داشت: نامیدن یک روز تحت عنوان روز شهرداری و دهیاری، فرصت خوبی است تا از خدمات خالصانه تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی که با خدمات خالصانه، بی‌منت و شبانه روزی، جهت رفاه حال مردم و شهروندان، مجاهدت می‌کنند، تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: برابر گزارشی که از مجموعه شهرداری برازجان ارسال شده و به گواهی مردم قدرشناس شهر برازجان به لطف الهی شواهد حاکی از آن است که معدل عملکرد شهرداری در عرصه‌های پنج گانه خدماتی، عمرانی، نظارتی و حفاظتی، رفاهی، مدیریت منابع، رضایت بخش و روبه رشد است.

خطیب نماز جمعه برازجان گفت: شهرداری‌ها با توجه به وظایفی که مطابق قانون برای ساماندهی امور مختلف شهرها برعهده دارند، دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح مدیریت شهری، عموم شهروندان و افکار عموم هستند و مجموعه فعالیت‌ها و تشکیلات شهرداری‌ها به دلیل ارتباط با زندگی روزمره تمامی شهروندان به طور منحصر به فردی در سطح جامعه مطرح است.

خطیب نماز جمعه برازجان تاکید کرد: در زمینه ساماندهی سگ‌های ولگرد به‌رغم پیش‌بینی کمپ، جمع آوری این جانوران به طور کامل انجام نشده و مردم گلایه‌مند بوده و نیازمند اقدام عاجل هستند.

شاد بیان کرد: نصب تابلوهای تمثال مبارک شهدا، ساماندهی سایت پسماند، احداث کمپ سگ‌های بلاصاحب، بهسازی میدان‌ها، تقاطع‌ها و بلوارهای سطح شهر، نصب تابلوی نام محلات، احداث و نوسازی پارک‌های سطح شهر، اجرای دیوار حفاظتی دره‌های فصلی، احداث زمین‌های ورزشی ساحلی، نصب چراغ‌های دفنی، روان سازی ترافیک توسعه فضای سبز و اجرای برنامه‌های فرهنگی از اقدامات خوب شهرداری است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1319779

مهمترین اخبار ایران و جهان: