نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 18:46

کشفیات قاچاق کالا باید منجر به متلاشی شدن شبکه آن شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: کشفیات قاچاق کالا باید منجر به متلاشی شدن شبکه قاچاق کالا شود در غیر این صورت تلاش‌ها برای قاچاق کالا ادامه‌دار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: کشفیات قاچاق کالا باید منجر به متلاشی شدن شبکه قاچاق کالا شود در غیر این صورت تلاش‌ها برای قاچاق کالا ادامه‌دار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیماری اقتصاد، قاچاق کالاست که منجر به بیکاری و هدر رفت سرمایه‌ها می‌شود، گفت: کالای قاچاق سلامت اقتصاد را تهدید می‌کند و کالاهای قاچاق کالاهای بی‌کیفیتی بوده که ضربه زدن به اقتصاد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی بر اهمیت نقش دستگاه‌های متولی برای مقابله و مبارزه قاچاق کالا تاکید کرد و افزود: برنامه و تعریف‌ساز و کار و اقدامات در این حوزه باید جدی‌تر اعمال شود.

ناهیدی در خصوص سوخت قاچاق خودرو‌های توقیفی نیز بیان داشت: کارت سوخت این خودروها باید باطل شود تا موضوع سوخت قاچاق صورت نگیرد.

وی با اشاره به کمبود تولید برق در تابستان امسال گفت: مولدهای برق دستگاه‌های دولتی باید فعال شود و با توجه به نیاز و ضرورت این اقدام صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی نقش مهم آگاهی و اطلاع‌رسانی به مردم در حوزه قاچاق کالا  را مورد توجه قرار داد و افزود: این کار باید توسط رسانه‌ها و صداوسیما در قالب برنامه‌های مختلف صورت پذیرد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1308879

مهمترین اخبار ایران و جهان: