نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 13:25

درودگر: از قانون تمکین می‌کنم؛ جدایی حقیقی قطعی نشده است

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: درمورد انتخابات هیات فوتبال تهران تابع قانون هستم.

صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد اینکه ظاهرا مطابق قوانین با توجه به انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی، دیگر نمی‌تواند در انتخابات هیات فوتبال تهران شرکت کند، اظهار داشت: این یک قانون است و ما هم باید از قانون تمکین کنیم. دیگر هم خود را درگیر انتخابات هیات فوتبال نمی‌کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای هیات تهران بیفتد. تمرکز من در حال حاضر فقط روی باشگاه نساجی است.

وی درمورد آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه نساجی، گفت: کارها را با برنامه و همفکری انجام می‌دهیم. امیدوارم تیم شایسته‌ای برای این فصل مسابقات و لیگ قهرمانان آسیا تدارک ببینیم.

مدیرعامل نساجی در خصوص اینکه آیا جدایی علیرضا حقیقی از این تیم قطعی شده است، توضیح داد: خیر. هنوز جدایی او قطعی نشده است. منتظر هستیم رحمتی از سفر بیاید تا در این مورد صحبت کنیم.

درودگر درمورد اینکه نساجی چه زمانی کامل می‌شود، پاسخ داد: تا  قبل از آغاز اردویمان در ترکیه که 9 یا 10 تیر خواهد بود، این کار را انجام می‌دهیم.

وی درخصوص اینکه چند بازیکن دیگر به نساجی اضافه خواهند شد، گفت: تاکنون مراحل جذب بالای 7-6 بازیکن جدید در حال نهایی شدن است. می‌خواهیم به تیم‌های پایه و تمام استعدادهای استان توجه کنیم.

مدیرعامل نساجی درمورد وضعیت بازیکنان تمدیدی، عنوان کرد: هر زمان رحمتی از سفر آمد، این کار را هم انجام می‌دهیم.

درودگر با اشاره به آخرین وضعیت جذب مربیان تمرین دهنده و بدنساز خارجی برای نساجی، تاکید کرد: حدود 10 گزینه داریم که رحمتی باید از بین آن‌ها انتخاب نهایی‌اش را به ما اعلام کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1282735

مهمترین اخبار ایران و جهان: