نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 15:39

بهره‌برداری ۲ پایگاه امداد و نجات در گرمسار و دامغان

۲ پروژه پایگاه امداد و نجات در شهرستان‌های گرمسار و دامغان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا باغبان، سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بعدازظهر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های امدادی و عمرانی جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: در این آیین ۲ پروژه پایگاه امداد و نجات در گرمسار و دامغان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه امداد و نجات بین‌شهری ایوانکی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با زیربنای ۱۴۰ مترمربع و سرجمع اعتبار ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، سفر ریاست جمهوری به استان سمنان و منابع استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان سمنان عنوان کرد: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال‌احمر «کویر دامغان» در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و زیربنای ۲۵۰ مترمربع و سرجمع اعتبار ۱۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، سفر ریاست جمهوری به استان سمنان و منابع استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، آیین بهره‌برداری از ۵۴۱ پروژه امدادی و عمرانی سازمان هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با حضور مخبر، معاون اول ریاست جمهوری و با حضور وبیناری سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر ایوانکی (شهید قاسم قاسمی) برگزار شد.

در این آیین که با حضور امام جمعه ایوانکی، فرماندار گرمسار، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان و نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر استان سمنان برگزار شد، ۲ پروژه پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر استان در گرمسار (ایوانکی) و دامغان به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام/74007/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1283135

مهمترین اخبار ایران و جهان: