نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 16:09

آخرین نظارت‌ها برای بازگشایی مرز مسافری شوشمی همزمان با عید قربان

کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از آخرین وضعیت فعالیت پایانه مرزی شوشمی برای بازگشایی همزمان با عید قربان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ظهر یکشنبه از آخرین وضعیت فعالیت پایانه مرزی شوشمی در پاوه بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرکل امنیتی-انتظامی استانداری کرمانشاه و سرپرست فرمانداری پاوه هم حضور داشتند آخرین وضعیت تکمیل سایت موقت مسافری شوشمی بررسی شد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و دکتر آزاد توفیق رحیم استاندار حلبچه اخیراً از زیرساخت‌های مرز شوشمی پاوه و طویله حلبچه بازدید و در نشستی دوجانبه ظرفیت‌های موجود برای توسعه مناسبات گردشگری و تجاری و همچنین آغاز تردد مسافری از این مرز را بررسی و پیگیری کردند.

در راستای توافقات استانداران کرمانشاه و حلبچه، هم اکنون معاونان استانداری کرمانشاه به صورت میدانی در حال نظارت برای آماده سازی زیرساخت‌های مرز شوشمی برای توسعه مناسبات ۲ طرفه هستند.

روز جمعه دوم تیر ماه هم سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با همراهی نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس، سرپرست فرمانداری پاوه و مدیران کل گمرکات و راهداری استان از پایانه مرزی شوشمی بازدید کردند.

مرز شوشمی درگاه ارتباطی پاوه با حلبچه عراق است که هم اکنون در زمینه تجاری فعال بوده و پتانسیل ویژه ای هم برای تردد مسافر و گردشگر دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308379

مهمترین اخبار ایران و جهان: